Pengikut

Friday, August 26, 2011

G-Shock - Kegilaan remaja~

Assalamualaikum

Aku tak pasti lah apa G-Shock ni buat kat orang. Aku pun tak pasti adakah seluruh negara menggilai G-Shock sekarang. Tapi, yang aku pasti remaja-remaja kat Tanjong Karang asyik memburu G-Shock. Lebih-lebih lagi warna-warna terang (striking).

Aku pun dah terjatuh cinta dengan satu jenis G-Shock ni, warna hitam butang hijau dalam dia ada hijau sikit lagi. Macho habis. Nasib la mahal- RM29.90. Tak sanggup aku nak beli.

G-shock yang buat aku jatuh Cinta
Fenomena G-Shock ni semakin meluas. Orang-orang tua mungkin fikir jam macam tu budak lelaki je suka tapi hakikatnya sekarang lelaki ke perempuan ke semua nak pakai G-Shock. Kaya la tokey.

Adik aku pun dah ada G-Shock.

berwarna warni
Setiap hari ada je budak-budak mengerling, membelek deretan jam ni. Kadang aku simpati sebab trend ni ada budak-budak yang tak mampu cuma mampu menelan air liur melihat jam-jam ni dipamerkan. Aku pun telan air liur je la- eh bulan puasa la.

Adios!

3 comments:

Zul Fattah said...

wah.. dulu aku slalu pakai g shock.. tapi skarang..tangan aku tak boleh pakai jam..
:(

Far8 budak baik said...

tu ar kalau kat uptown..
ramai gile aku nmpk jam cam gini..
mahal lakk tu..
klo 10 hinggit..
aku pun dah pakai..
haha!

.........cP~ said...

Hehe..insyaAllah nak beli. Dpt murah dari tokey..hehe..