Pengikut

Wednesday, October 12, 2011

I need a job.

Assalamualaikum

Ini bukan iklan rancangan televisyen, tapi aku memang memerlukan pekerjaan. Adakah aku perlu lupakan keutuhan hati aku untuk tidak memohon bekerja di Glen semata-mata nak dapat kerja?

Menanti dan terus menanti. Aku sangat runsing orang asyik tanya. Aku sangat runsing aku tak mampu bawak diri dan skil dan pengetahuan aku dalam bidang ni jadi "cap ayam".

Setiap hari kawan-kawan aku yang belum dapat kerja duk pusing hantar resume. Aku berharap penantian ni akan berakhir segera dengan pengakhiran yang terbaik. Amin..

p/s: Terlalu sibuk dengan kenduri kahwin abang aku sampai tak berkesempatan online. Ahli rumah dah bertambah jadi 10orang. Nasib la abang aku yang sulung kerja luar, dah tinggal 9 semula.

Beli hanger banyak-banyak!

Aku masih di sini

No comments: