Pengikut

Monday, November 14, 2011

Belum buat pregnancy test dah dapat buat buku?

Assalamualaikum

Hari ni kakak ipar aku pergi ke klinik kesihatan kat tempat aku. Niat untuk buat pregnancy test, tapi bila dah kat sana tak payah buat pun. Terus buat buku. Cuma diberi surat untuk buat blood test kat tempat lain. Dia fikir kak ipar dah buat urine pregnancy test sendiri tak payah buat la kot.

 Tapi, bukan ke test kit tu tak boleh beri keputusan yang salah atas beberapa sebab? Memang la disuruh buat kat klinik satu lagi Rabu ni, tapi, buku dah buat dah pun. Bukan la nak fikir negatif, tapi kata lah kalau keputusan negatif. Bukan ke haru..?

Tak tau la. Aku tak belajar jadi jururawat masyarakat dan tak tau sistem. :P

2 comments:

Iffah Afeefah said...

aah gak kan

lom tau

kng kecik ati

konde said...

betul tuh :)

salam kenal

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM100, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/