Pengikut

Saturday, November 5, 2011

Dalam kereta pun boleh meragut..

Assalamualaikum.

Ni la alkisah peragut zaman sekarang. Kalau dulu peragut je disinonimkan dengan motosikal, sekarang naik kerata pun boleh meragut.

Kejadian ni baru je berlaku beberapa hari lepas di depan Billion Tanjong Karang. Seorang wanita berjalan kaki diragut oleh seorang wanita yang menaiki kerata- dipandu oleh seorang lelaki.

Dah tak boleh nak takut dengan penunggang motosikal je. Orang naik kereta pun bahaya jugak. Senang kata semua orang dah semakin menakutkan.

Semakin lama, semua orang makin berhati-hati, kepercayaan pun akan mula terkikis.

p/s; makin la aku berkira-kira nak berhijrah sendiri..