Pengikut

Monday, November 21, 2011

Mangsa keadaan~

Assalamualaikum

Korang semua mungkin ramai yang ada facebook kan? Untuk mereka yang aktif tentu akan join segala macam jenis group, fan dan sebagainya kat facebook tu. Tapi, aku tak macam tu. Yang mana aku betul-betul nak je aku join. Tapi, sekarang ni nama aku dah di"join"kan oleh orang lain untuk macam-macam group.

Ada yang joinkan aku atas dasar perkongsian, atas dasar kepentingan sendiri pun ada. Maklumlah, syarat nak beriklan kena bawak banyak kawan join group, habis la aku tak pasal-pasal ditambah jadi ahli. Bukan apa, aku tak suka banyak-banyak benda menyemakkan kat skrin aku. Aku nak ia bersih dengan benda-benda asas je.

Lagipun, kalau nak ajak join tu ajak je la elok-elok mintak tolong ke. Ni tak pasal-pasal pulak. Aku memang sentiasa cuba menghadkan jaringan sosial aku dalam facebook. Blog tak apa.

p/s: nak mengemas muka buku :)

No comments: