Pengikut

Sunday, November 13, 2011

Melepak tak keruan.

Assalamualaikum

Hari pertama pengangguran semula. Tahniah untuk aku.

Pagi ni, aku cuma melayan karenah anak buah aku, Is. Sempat aku tidur tadi lepas tidurkan Is. Haha. Ni aku on laptop nak melayan lagu-lagu yang dah lama tak aku dengar, elok pulak dia bangun dah. Biarlah. Tak kacau aku lagi buat masa ni.

Bila aku nak mulakan penghantaran resume lagi ni? Aku malas lagi hari ni. Bilik pun masih kapal karam.

Semalam berlaku sedikit ketidakpuashatian. Seseorang yang telah bergelar pengajar telah menyebabkan aku terasa rendah diri dan sedikit terhina. Bukan nak bagi sokongan. Kalau tak berani dengan jururawat baru, kata pengajaran tak macam dulu, siapa yang mengajar? Salah aku jugak? Lantak kamu la cik puan.

Nanti kamu sakit suruh la kawan-kawan sebaya kamu jaga kamu ye? Mestila kamu akan komen banyak kalau golongan muda ni yang jaga. Semua tak betul nanti. Huh. Ok, aku naik angin.

Astaghfirullah.

Yela, aku tengah kalut nak cari kerja boleh pulak ada orang yang merendahkan semangat.

Terus doakan aku, ye.

2 comments:

Iffah Afeefah said...

sabo jekla

geram2

cik misi said...

SAYA PERNAH TERKENA DENGAN CIK PUAN JUGAK..... ADAKAH ITU CIK PYUAN YANG SAMA....URMMMM...... SABO2 LAH CKIN