Pengikut

Tuesday, February 28, 2012

Khas buat kaki online :) Muslim (termasuk Aku) ~

Assalamualaikum warahmatullah..

Hari-hari saya suka online..




Suka online? Blogging sepanjang hari? Suka baca blog saya? Ehem..







Online, online jugak..





Marilah..



Solat tiang agama. Blog ramai pengunjung, komen beribu, duit berjuta pun..kalau tak berkat tak guna..kan? Ingat tu cp? Uhuk.

Selamat beramal..

p/s: idea banyak, tapi nak online tengah hari, laptop dah boleh buat goreng telur suhunya. Bhaha..

17 comments:

Nyue said...

yup...nyue like this...
betol la....solat tiang agama

hairilnua said...

jgn ckp orang je,, diri sndiri pn kne ingatkan jugak yea..

p/s : keje amacam? dpt lum? senang cite kan,, pegi je walk in inteview..xyah cari2 kat tenet..lg cpat leh dpt..klu xdpt pn,, at least dpt pengalaman cari keje yg x dpt..heee...........

Yana Libra said...

betul tu~~~ :D

.........cP~ said...

Kalau tak berlaku kat diri sendiri tak ada idea ni..huhu.

✿ e e i y s s ✿ said...

betul2... hidup biar berkat...
onlinelah secara halal (^_______^)

Cik Nur said...

mesej yg bagus ni.. :)

Cik Nur kalau berintenet, tetap masa..

pastu kena displin..kalau tak cubit diri sendiri..hihih

Haruno Hana 하나 said...

bagus nasihat tu ^_^ online boleh aje, cuma solat kena lah awal waktu :)

the puffy clouds said...
This comment has been removed by the author.
Rina Supian said...

so sweet.
I love Islam :)

Eza Boom Boom said...

nasihat yang baik cp. mekaseh taw :)

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Macam notebook saya...on dari pagi sampai malam tapi banyak masa guna buat keja rumah, lappy terbiar...membazir elektrik pulak. Nak tutup, rasa macam nak guna. Kadang2 tertidur, lappy pun sleep...nak keluar rumah kot rasanya lappy ni boleh rehat.

Ca Cik Duyung said...

sma2 memperingati diri sendiri..mekaseh~ :)

Anis Adila Aris said...

betul..betul..
Arahan Tuhan tak boleh ditinggalkan :)

pha is said...

peringatan yg bagus.. sbb kadang2, diri ni terleka jugak...

kay_are said...

insyaAllah.. masih berusaha sehingga sekarang.. =)

Fakhrul Haiyin said...

btol3. solat tu wajib. :D

HasrulHassan [HH] said...

walaupun doodle tak cantik, tapi mesej diterima jelasssss ....:) sangat bagus .... manusia perlu sering diingatkan, siang dan malam.