Pengikut

Sunday, February 26, 2012

Kiz Garden~

Assalamualaikum warahmatullah.

Alhamdulillah, seperti yang aku rancang aku berjaya menyiapkan satu lagi doodle untuk pengunjung blog aku. Macam mana terpilih? Rahsia.

Kali ini aku menghadapi kesukaran sebab aku tak reti sangat tentang fesyen. Maka, ini adalah hasilnya.

 
Disebabkan  mereka berdua ni bergaya orangnya, aku tiru dan cedok idea daripada header. Aku tak pandai nak reka fesyen yang sesuai. 

Harap diorang suka la. Suka la ye? Heheh.

p/s: Who's next? Rahsia. Hehe. Klik-klik la churp-churp yang ada. Terima kasih.

13 comments:

Haruno Hana 하나 said...

comel~ :D

baby boo said...

rajinnya awk lukis..cantek!

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Cantik..

Liza @ Adzriel AB said...

olorr.. comeynya..

Amyra Azhar said...

serius cantik gila! huhu, untung org berbakat ni n_n

Lady Milo said...

wah pandainya men'doodle."
saya langsung tak reti.

kim heeruul said...

perhh.. jadi la..
nice.. untuk gua tak ada ke ? keh keh keh

Teenager Housemaid said...

stylo! :DDD

KizZ said...

DAMN! U are over talented okayh..Betul-betul nampak macam Kiz tu..Wee terharunya...seriusly.

YOUsoF said...

Untunglah tuan taman tu dapat doodle percuma.. ;D

CikAnyss' :O said...

vely2 sayang , want to get oone , hehe

.........cP~ said...

Terima kasih..Selama ni lukis atas kertas dan tak pernah publish..Terima kasih sebab suka..Saya pun suka kalau orang suka..hehe.

Ca Cik Duyung said...

pandainya kamu lukis dudel... cantik..mcm komik punya.. :)