Pengikut

Monday, February 6, 2012

Siapa aku?

Assalamualaikum warahmatullah..



Siapa aku?

Aku dah tulis panjang untuk entry ni tadi. Tapi, aku padam semula. Aku tak berani nak meluahkan apa yang aku rasa. Aku takut ada orang mampu menembusi segala pemikiran dan kekusutan dalam diri aku.

Aku masih mahu duduk dalam balang kaca yang terlindung. Aku masih mahu duduk dalam kotak hitam. Aku masih mahu berada dalam zon yang selamat.

Aku masih harap, semuanya tertutup. Kalau aku boleh berjalan dalam keadaan berselubung, aku akan rasa lebih selamat.

I just want to stay inside my own world for a little longer. Can I?

p/s: Fikir soal kerja mengusutkan, tapi, fikir tentang letak duduknya diri aku kat dunia, lebih menggerunkan.

“Barangsiapa yang bertakwa kepada Allah, maka Allah akan menunjukkan kepadanya jalan keluar dari kesusahan, dan diberikanNya rezeki dari jalan yang tidak disangka-sangka, dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah, nescaya Allah mencukupkan keperluannya.”
(Surah At-Talaq ayat 2-3)

3 comments:

Teenager Housemaid said...

:')
yeah, you can...:)

Iffah Afeefah said...

Erm baekla
kami biarkn kmu dsitu

Eza Boom Boom said...

identiti rahsia. hee. Biarkan ia menjadi rahsia. :) jangan berhenti berusaha, insyaAllah rezeki akan ada jugak. Cuma cepat atau lambat je..