Pengikut

Sunday, March 11, 2012

Thank you friends!

Assalamualaikum warahmatullah.

Hah, waktu-waktu macam ni lah aku rasa sangat terharu. Rindu pulak kat kawan-kawan. Ex classmates aku tau apa yang aku hadapi sepanjang menjalani pengajian aku kat Uni.

Tadi dapat mesej kat FB dari salah seorang kawan baik aku:

"mungkin rezeki awak naik basikal.pas tu tayar pancit...then kne jln kaki je la.
dats y nmpak cikit rezeki awak
lambat cikit x bermaksud xdpt langsung
insyaALLAH pas ni turn awak plak...
LA TAHZAN dear
peace yawww"

Ye. Aku teringat tentang basikal. Seseorang nasihatkan aku begitu jugak, dan aku pulak sampaikan kat kawan aku. Sekarang, kawan aku kembalikan nasihat ni pada aku.

Nampaknya, aku kena hantarkan 'mekanik' untuk repair basikal dan berusaha beli 'enjin' supaya basikal tu dapat selamat dan cepat sampai pada aku.

Thanx all! I love you all so much!  Serius terharu.. T_T

Hakhak..

Walah2. Lapar la pulak. Nak makan nasik lauk ayam kuah kacang dengan sayur rebung masak lemak cili api. Nyum2. Jom makan!

8 comments:

baby boo said...

bestnya..pandai mngunakan bahasa untuk nasihat..indah jer bunyi

Attasinchi Izzan said...

mengumpat saya!!!!.xbaik

pha is said...

kawan mmg pnting. waktu sng dan susah...

GadisKasutConverse said...

basikal sekarang dh makin moden kot.

Koding said...

Terinbat pengalaman semasa menunggang motosikal dahulu...
Moto pancit di highway...
Selepas 1 Km menolak motor, akhirnya ada juga insan yang menghulurkan bantuan...

Jemput singgah ke blog Koding...

mirmashi said...

huhu . teringat balik pegi sekolah naik basikal . huk3 . harap2 bukan basikal yang sampai pada cP tapi jet . hehe :) .

mizzkechique said...

indahnya kata² nasihat tu.. tersirat..

kay_are said...

tak bape nak faham nasihat tu.. nape ade tanda " " ?? metafora ke pe ni.. em..