Pengikut

Wednesday, March 2, 2011

Opening Ceremony

Bismillah ar rahman ar rahim..


Nama pun opening ceremony. Dengan ini secara rasminya dengan lafaz bismillah aku merasmikan blog aku yang tak tau akan bertahan berapa lama.

Aku pun tak pasti ape isi yang aku nak tulis, tapi aku nak ada blog jugak. Mungkin boleh menyumbang sesuatu. Aku pun tak tau lah.

Pisnowo!!









ni anak buah aku yang 1st. Nama die Isqandar. Panjang lagi nama die, tapi aku malas nak tulis. Ni gambar masa sebulan kot, kecik sebab tak cukup bulan. Sekarang dah nak setahun.

No comments: