Pengikut

Monday, April 25, 2011

“My Life’s Story Blog First Giveaway”

Assalamualaikum..

Hehe. Saja nak join blogger ini..(My) buat 1st giveaway. nak buat sendiri tak mampu. rajin2 join kat orang je la..Ada rezeki boleh dapat hadiah dari vietnam..

(disebabkan haritu dah kantoi juz copy paste dan bila cik penganjur kate boleh edit2 lagi maka, aku nak edit la entry ini..)

Aku rasa orang2 yang anjurkan GA ni orang2 glamor je. ni lah pandangan aku. Aku blogger baru (la jugak) yang xreti pasal blogging. beberapa lama join GA and contest baru la aku tau ini pun salah satu cari tingkatkan traffic. bagus untuk yang menjana pendapatan kat blog.

kenapa aku nak join GA cik My ni? Sebab aku teringin nak hadiah dari oversea la.. ahaha.. Pendapat aku tentang cik My ni, die adalah senior blogger macam encek Ben, encek Ujang, cik epal dan lain2..maka, aku rasa dengan men"join" contest die, aku dapat gak mengembang lebarkan sayap pengaruh aku.

tapi, actually aku nak hadiah tu yang paling penting. aku ni jarang dapat hadiah2 ni. ada la sekali malam dinner, ok dua kali aku dapat cabutan bertuah. kot la ni dapat hadiah lagi. aku suka collectible items. orang kata itu sampah, aku kata itu barang berharga.. hehe

harap2 aku menang ler..

Tag:

nadiahtalktalk
bestblogger

ok done~

4 comments:

Unknown said...

haip! ni main copy paste je nih xaci..;D

thanks join!!

.........cP~ said...

hehe..aci dah balik India..tak sempat nak jumpa dia..so, copy paste je la..uhuhu

Unknown said...

Entry anda sedang diadili..0_o

.........cP~ said...

kyaa..? ahaha.. can't wait..