Pengikut

Sunday, September 25, 2011

Perbezaan hidup di bandar dengan hidup di kampung ~

Assalamualaikum..

Setelah merasa duduk di Selayang selama 2hari- walaupun tak sempat nak duduk kat rumah lama- aku dapat merasakan perbezaan duduk di bandar dan kampung.

Kalau aku duduk dalam bilik, nak harapkan broadband aku ni laju, mungkin setahun sekali. Tapi, duduk kat ruang tamu-macam sekarang- boleh la tahan. Cuma kalau anak buah aku ada susah nak online kat sini.

Tapi, bila aku kat rumah abang aku, mak aih! Line clear.com. Laju je aku upload gambar-gambar. Ini lah bezanya. Suka je aku.

Tapi, walaubagaimanapun, duduk kat kampung memang lagi best. Nak sidai baju pun kawasan luas. Rumah tak ada la melekat dengan rumah orang lain. Nak nyanyi-nyanyi ke, nak menjerit ke, tak ada la orang nak bising.

p/s: line tengah biru. Budak kecik belum balik. Online puas-puas. Oh, aku kerja setengah hari je hari ni, balik pukul 1pm! Apa kisahnya? Layan...

No comments: