Pengikut

Monday, December 12, 2011

Shoutmix berbayar?

Assalamualaikum.

Pagi ni aku bukak je blog dah terbaca perkataan berbayar. Aduh! Mana ada orang suka benda berbayar kalau boleh dapat free. Aku baca dari sini yang shoutmix akan dikenakan bayaran mulai 1 Januari 2012. Nampaknya, tak pakai dah la benda ni lepas ni.

Aku belum pandai berurusan soal kewangan melalui internet ni. Nasib baik lah sejak akhir-akhir ni pun aku dah jarang guna shoutbox. Aku lebih suka komen terus kat mana-mana yang aku rasa boleh dikomen. Kalau tak aku baca dan keluar je.

p/s: Dah berapa minggu handphone tak ada kredit. Lagi mau bayar ke? Haha.

1 comment:

Iffah Afeefah said...

br bace sal ni td

entahla xpakai