Pengikut

Sunday, January 29, 2012

Bahaya- Laptoping sambil baring 18SG!

Assalamualaikum warahmatullah.

Pernah tak korang main laptop sambil baring? Memang seronok kan? Tak payah nak guna banyak tenaga. Rasa rilex. Lain la kalau korang ada ipad atau tablet kan. (Uh... Aku takde)

Ni lah bahayanya kalau main laptop sambil baring. Budak malas punya balasan.

 .
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.??
?
?


 .?!!!
!!!
??!?!?!
?!?!?!?!
?!?!
?!?!
.
.
.
.
.
.
.
.?
!
!?!?
?!?




Serius sangat sakit. Hidung aku yang mancung ni pon rasa dah kemek sikit. Nasib la berdarah sikit je. Tak la meleleh-leleh. Dah dua hari jadi masih rasa tak sedap je hidung ni, ditambah dengan selesema. Wahaha.

So, kalau rasa diri tak stabil, takyah la nak baring sambil main laptop. Malu weih. Nasib baik tak ada orang saksikan.

Nak beli iPad/tablet tak mampu, nak jugak baring sambil main laptop.

p/s: Hari ni dah tak mengurung diri dalam bilik. :)

16 comments:

YaYaNsMuM said...

huhu...next time, take care k?huhu

pha is said...

bukan stakat tu je... banyak lagi keburukan kalau ltak laptop kat atas riba... antaranya mengurangkan kesuburan bagi lelaki dan mengakibatkan paha seolah2 kena panggang..

nur said...

hihi..nseb bek skit jek..msti sket gile..klaulaptop die xleh on npe eh? kne psng charger bru leh pkai. (ttbe lari dri topik ) ahaha

.........cP~ said...

Hahah. Selama ni cuma bahaya laptop tu jatuh, dan broadband bengkok, kali ni kena kat batang hidung.
@nur: bateri kamu dah kong la kot. Kena tukar, kot je. Bukan pakar laptop.

Ckin Kembaq said...

haha..alhamdulillah setakat ni ok lagi la..hehe cuma mata makin sebam dek kedudukan tu.. ^_^

Anis Adila Aris said...

haha..ingatkan kenapa la td..

rupenya lptop jatuh atas hidung...msti sakit kan.. cian adik

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Tak boleh nak baring la, laptop berat sangat, sekadar meribakan je sambil bersandar...

Eza Boom Boom said...

sakit tu cp.. hee. lain kali online atas meja macam Eza. hihik. [skema tak?]

.........cP~ said...

@ckin - Mata tu dah macam panda dah pun..
@anis - serius sakit. Asyik pegagng je hidung takut patah.
@teratak usang- Berat ke tak berat ke nak baring jugak..
@eza- konon nak on9 sambil tido..hahaha

Alyn Hussein said...

Hehehe . Selalu buat cmni and prnah kene camni jugkk >.< Done follow you :)

Rosalia said...

selalu buat tp tak pnh kena lg la.hahahha

Teenager Housemaid said...

alamak kesiannya die..
sy tak pernah lg main laptop smbil baring..smbil meniarap tu prnala :D

.........cP~ said...

@alyn: haha..pernah kena gak ke? sakit sgt2 kan?
@rosalia- baik jaga2..heheh
@Cik M- cuba la try kot nak kena jugak..kihkihkih

agak masalah said...

guna laptop sambil baring ni mesti kes dah x larat nak bukak mata kan. tapi nak online lagi

.........cP~ said...

@agakmasalah - hehehe..

Aesya Zealous said...

hahahahha same la kiteeeeeeee...!!