Pengikut

Tuesday, February 14, 2012

What happens on 14 February 2012?~

Assalamualaikum warahmatullah.

14 Februari 2012.

Hari ni, hari lahir adik aku. Adik bongsu, lelaki. Umur dia dah masuk 14tahun. Detik kelahiran dia, aku takkan lupa. Sebab masa tu aku dengan adik kena tinggal kat rumah nenek. Pukul 10pm arwah abah telefon nenek beritahu adik dah lahir. Seronok je aku masa tu. belum tidur walaupun dah lewat.

Aku berharap banyak kat adik aku ni.

Hari ni jugak, adik perempuan aku pertama kalinya buat kek. Dia paling lambat siap. Dari pagi sampai waktu rehat tak siap-siap katanya.

Petang tadi, dia mesej ramai orang buat kek Valentine, tapi dia buat kek untuk adik. Dia kata, macam kek paling hodoh dalam dunia. Kalau boleh dia nak hantar je ke rumah. Kesian dia mesej, aku jawab buat tak layan. Tengah tensen melayan anak buah. Asyik nangis ajak keluar je.

Sekarang baru aku rasa kesian pulak. Hehe. Dah la pertama kali jauh, mesej kakak dia tak dilayan pulak.

Tak berani berkata kalau.

p/s: There are too many questions, too many worries. The past and the future are tying me in a knot. Feel like been strangled and couldn't breath. Only God knows.

1 comment:

Teenager Housemaid said...

p/s: yeah, only God knows... :')