Pengikut

Wednesday, February 29, 2012

Wordless Wednesday: What these pictures tell you?

Assalamualaikum warahmatullah..

IDD rate promotion in our beloved country of Malaysia:




(Semua gambar ihsan Google)

Aku tersedar sesuatu bila melihat iklan-iklan di atas. Kamu semua macam mana?

p/s: Malam tadi mimpi tentang Indah.

21 comments:

Encik Anif said...

:D Ramai yang mencari rezeki di sini..

Eza Boom Boom said...

sekarang ni kenalan bukan setakat kat malaysia je, p luar negara. :D

nur anis said...

negara kita sangat bermurah hati meringankan beban rakyat asing..

Dak Fisha said...

hem. negara kita negara terbaik antara semua. hehehe

Adylia Qarissa said...

tetap sayang negara sendiri :p

nor amni sarah muhammad zin said...

digi
celcom
maxis
;p

WuMing said...

Ramai warga asing di negara kita.

Dan Memang ramai yang dapat keuntungan dengan membawa masuk warga asing...

Mereka mengaut keuntungan tanpa mengambil kira masa depan keadaan keselamatan dalam negara..

Yang penting mereka dan kroni mereka kaya raya...

Fendy said...

murah....

Iza Teratak Usang said...

Assalam...
macam-macam ada...

izamin said...

huhu..mencari kenalan satu duni :)

^_^ Zaza Nur Iman said...

=) mcm2 ada..

Ayesha Ramlee said...

jadi mari bersahabat dengan mereka semua.. 44sen, bengkok jugak kadang :D

teha said...

wah , mcm2 org ade kt mlysia nie.. hahaha !

kay_are said...

tersedar sesuatu?? apakah?? nape tak pasan ni.. emm

Sunah Sakura said...

err...tak tau ape yang sesuatu tu..huhuhu

Ca Cik Duyung said...

kita makin menyenangkan orang asing..camane la diorang ni x rasa was2 nk keje kat malaysia,,baik hati sangat..hehe

Deru Ombak said...

Hurmm..
Lebih 2 juta rakyat indonesia sahaja skarang ni..belum termasuk bangsa lain..mereka salah satu penyumbang dalam ekonomi Malaysia...

YAYA AZURA said...

beloved country of Malaysia?

aiyo!!

YAYA AZURA said...

beloved country of Malaysia?

aiyo!!

cik misi said...

apasal rate dia lagi murah berbanding panggilan tempatan? ini memang tidak adil

Iffah Afeefah said...

Die mkin kaya. Kite?