Pengikut

Thursday, March 1, 2012

Spontaneous Thursday 1st march 2012~

Assalamualaikum warahmatullah..

Looking back through times, I laugh and ashamed of my childishness ~

ps/: Walaupun sekarang tak lah aku cukup dewasa, tapi aku semakin matang berbanding dulu, kan? Iye kan aje la.

10 comments:

mizzkechique said...

tp perangai bebudak ni buat kite sentiasa muda.. ehh?? hahahahha

SAYA BUKAN SAMDOL said...

itu semua kenangan yang mencorakkan diri kita sikalang =D

Eza Boom Boom said...

Eza masih tak matang mana. hehe. rasa nyesal tak kenal eza? Huhuk.

Deru Ombak said...

Wsalam cP~~~
selamat menuju ke alam dewasa dengan kematangan..

Manja sikit2 tu bukan childish!!! Harus Ada dalam diri wanita... :)

✿ e e i y s s ✿ said...

bila tengat balik 'kita' yang dulu . itulah sebuah memori indah yang mampu memberikan senyuman (^___^)v

Amyra Azhar said...

betul2 peristiwa yg dulu sgt sgt mematangkan utk kita yg sekarang n_n

walaupun errr malu bila teringat semula xD

Tihara said...

kadang2 kita boleh jd matang ..kadang2 sebaliknya, hehe :)

^_^ Zaza Nur Iman said...

yes2..btl tu tihara :)

Hans said...

teringat zaman dulu2 memang akan tersenyum sendiri :-)

Iffah Afeefah said...

Kdg ase xmtg2