Pengikut

Sunday, March 25, 2012

Bahang kian terasa. Panas.

Assalamualaikum warahmatullah.

Dalam perjalanan kembali ke rumah abang aku. Semalam balik kampung ambik adik aku.

Sepanjang perjalanan aku dah nampak dah bahang2 pilihanraya. Hehe. Bulan dah banyak kat tepi jalan. Penimbang pun dah penuh kat kebun. Berat barang yang nak ditimbang.

Boleh ke, aku tunggu nak dapat duit sebab balik mengundi je? Heee..

Lepas pilihanraya, tunggu la harga minyak berapa ye? Tunggu harga barang sekali..

4 comments:

Eza Boom Boom said...

dah nak election dah ke? tak tau plak... hihi.

aimie amalina said...

hehehehe
bole2
kikiki :)

L said...

kite tgk laaah.. sapa yg perintah. kita tgk apa yg diorang jnji pada kita, diorang buat ka x..=)

jom tambah ilmu sambungan.=) http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/babi-puncanya.html

Deru Ombak said...

Salam cP~~

Biar betul ... Tempat anty tak nampak lagi bulan mengambang.. Penimbang pun tak de... Tak lama lagi la tu..