Pengikut

Saturday, April 28, 2012

Berehat untuk jangka masa yang panjang. Sila rindukan entry saya~

Assalamualaikum warahmatullah..

(Ini sticky post
)

Seperti yang sudah saya kecohkan, laptop saya rosak dan saya baru saja mahu melangkah ke alam pekerjaan.Maka, dengan ini saya mengumukan saya akan berehat dari dunia blogging. Selain itu bil broadband juga belum berbayar. Maka, sayantak akan mampu nak berblogging selepas ini. Sekarang menumpang kasih tab abang aku je.

Doakan saya! Rindu saya, eh entry saya ye? Heee...

24 comments:

zatiey said...

hehe..will miss u!

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Takpe.....settle kan apa yang patut dulu yer...:) take care

saya tak tipu....nina the mummy n the boys said...

gonna miss u darlin...

fatin amalina husna said...

its ok..^^
take ur time..nanti boleh update lagi..

Cik Nur said...

jaga diri, dan kerja elok2 ye.. :)

Azee Hana said...

take care..=)

Deru Ombak said...

Selamat dtg ke dunia kerjaya cP ~. :)

Be missing u.

Chic Na said...

xpe, first gaji nnti dptla repair laptop. take care cP!

aimie amalina said...

hayooo
semoga dpermudahkan semuannya ye!
will missing u dea ;)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

ni post tuk 28 april? oicc dah nak msk alam pekerjaan.. goodluck then :)

kay_are said...

kej lek lok, dapat gaji beli laptop baru and datang menaip lagi ye? gud luck!!

Mohamadazhan.com said...

selamat berehat seketika...saya baru saja kembali daripada rehat yang panjang =)

Cik Laure Weng said...
This comment has been removed by the author.
Cik Laure Weng said...

nti beli lappy baru...yeahhhh...beli tau..hehehe

Edy Zaidi said...

alahai...kesiannya

L said...

hehe,, kesian die.. xpe bila dah kija. boleh beli lappy baru.=)

jom tambah ilmu sikit=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

alaaa....will miss u dear~

Teenager Housemaid said...

akak goodluck and all the best in everything you do! :DDD

ok i'll miss your entries and your inspiring words that u always gave me..:D

wan niahix said...

semoga nanti kembali ke alam bloging... ^_^

Izyan Masri said...

ALALALALA.BARU NAK KOMEN2 DAH TADE PULAK DIA.SOB3 :')

Liza Abu Bakar said...

insyaallah, adalah lebih rezeki nanti agar segalanya elok semula.

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

will mis u dear~

Cik Nurul said...

nanti dah boleh on9 jangan lupa kite tau tau.. ^^

izamin said...

i will miss u sis :)