Pengikut

Friday, March 9, 2012

Deru Ombak~

Assalamualaikum warahmatullah.

Ini bukan cerita Ombak Rindu, mahupun sebuah adaptasi novel. Tapi, ini sebuah blog. Ye, Deru Ombak. Pemilik blog ini membahasakan diri sebagai "anty" dengan aku.

Mula-mula dulu, aku sangka blog ni milik remaja/orang muda sebaya aku. Lepas tu, aku baca komen-komen dan entry seterusnya, aku perasan ia milik seorang ibu. Cuma, mulanya aku ikut-ikut je orang panggil anty ni kak. Hehe. Semua orang panggil dia Kak Ya. Aku ikut je.

Lepas tu, bila anty datang komen kat blog aku, dia cakap, aku kena panggil dia anty.

"Maaf, ye. Tak tau umur berapa. Tak sesuai dah ye nak panggil kak?"

Eh, ok. Dah cukup dengan introduction. Saya sebenarnya nak kasi doodle kat anty. Sebab haritu, freebies saya anty kata cuma untuk orang muda. So, kali ni, harap sesuai la dengan anty. Tak tau macam mana imej anty. Saya reka-reka je. Hee..



Ingatkan nak letak ombak-ombak kat belakang, tapi bila dah lukis nak masukkan kat latar belakang, tak cantik pulak. Macam ni je lah.

Sila la berkunjung ke blog Deru Ombak. Anty ni aktif dan busy woman. Hee.

p/s: Tak tau la kenapa, siang je line teruk.

5 comments:

Deru Ombak said...

Ya Allah cP~~~ terima kasih banyak2. Anty nak letak kat header.. >>_____big hugs_____<<

Anty senyum sampai telinga dah ni.. :))

Unknown said...

is pun tatau nak panggil apa.. hehe/
tengok ramai orang komen guna kak ya (^___^) sangat suke jugak belog deru ombak tu... tambah2 bila ada makanan... is suka tengok... hoho

dya nasir said...

dya pun cam cp panggil aunty..

unknown said...

waa... comeyny doodle.. jeleznya...

buatgne ape? Adobe eh?

seriously nice! >,<

sal ya said...

cantik je dik doodlenya cuma kena kurangkan wrinkles je. hehehe...