Pengikut

Thursday, March 8, 2012

La..Aku tak post entry langsung ke hari ni?

Assalamualaikum warahmatullah.

Baru selesai blogwalking, baru aku perasan. Aku tak buat entry langsung hari ni? Ahaks.

Aku sajikan gambar mak aku je lah.




Bila lukis muka mak, baru aku sedar. Mak dah tua. Muka mak dah banyak kedutan. Mak dah lalui banyak benda dalam hidup.

Eomma, saranghae!

p/s: Alhamdulillah. Kispen dah tersiar.  Cerita Cinta Satu Hari dalam Secret 7 Writer.

11 comments:

Yana Libra said...

bz sangar bw samoai tak ingat ye? hehe~

pandai awak wat lukisan tu..

mirmashi94 said...

wahh , pandainya lukis . huk3 . yupp , sebab tue nasihat sorg ibu sangatt berguna . dorg da tlebey dahulu makan asam garam kehidupan org kata :) .

Eera Shera said...

mak kite makin berusia tanpa kita sedar kan..oh kispen awak ek..nk baca la :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

harini ni mau balik ketemu mak.. =)

MaryaYusof said...

As salam dear,

Wah pandainya buat lukisan, nice :)

Psst.. masa buka blog kamu anak sy nampak lukisan tu terus ckp, ni nenek! Teringat kat nenek die... Lebih kurang rupa mak sy lah mak kamu tu...Rindu pulak kat mak :(

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

ibu... sedih bila tatap wajah ibu kiter

Khairul Antasha said...

hi kispen kamu comel! :)

Adylia Qarissa said...

betul//bila tengok gambar mak baru tersedar dia dah berusia..

bila bercakap lak dia lebih sensitif dan pelupa..

bila bercerita lak dia asyik ulang perkara yang sama..

dia dah makin berusia ...

AriF FaZDiLaH said...

Hai mak....hehehe

Azee Hana said...

macam mana buat lukisan tu..=)

ecadwinkyasha said...

bila nak vectorkan gmbr eca?.heehee :D