Pengikut

Wednesday, March 7, 2012

Segmen : 7 Perkara yang akan Saya Buat Sebelum Mati

Assalamualaikum warahmatullah..

 

Tagged by Yayansmum.

1. Selesaikan semua hutang.

2. Bayar fidyah untuk arwah abah.

3. Support adik-adik belajar sampai berjaya.

4. Tunaikan haji dengan emak dan upah haji untuk abah.

5. Menjadi wanita yang lebih baik kepada Allah, keluarga, kawan-kawan dan masyarakat.

6. Tulis wasiat - meninggalkan sesuatu untuk orang yang ditinggal.

7. Memohon maaf dan berterima kasih ada semua orang.

Sebenarnya, aku tak mampu nak tuliskan semua perkara yang aku nak buat sebelum mati. Sebab aku ada terlalu banyak impian. Terlalu banyak harapan. Cukuplah aku tulis secara kasar apa yang aku harapkan.

Maaf ye, Yayan's Mum. Saya memang sedikit in the closet. Not much to say about my personal self.

p/s: Kalau sesiapa nak join segmen ni, boleh je. Cuma, saya tak gemar nak tag orang sangat.

8 comments:

sea_lavender said...

wasiat itu perlukan...
huhu~~~ entry utk awak..
keikhlasan diri pd awk =)

MeeRole said...

tq sebab join segmen yang tak seberapa ni dan berkongsi impian anda..

MeeRole said...

tq sebab join segmen yang tak seberapa ni dan berkongsi impian anda..

Azhafizah[フィザ] said...

moga moga tercapai hendaknya..aminnn

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Gud luck.

YOUsoF said...

Semoga tercapai impian² murni tu.. Usaha + tabah! ;)


Pun teringin pergi Makkah dengan mak abah..

Amyra Azhar said...

semoga tercapai semua itu aminn n_n
banyak sebenarnya kan kita nak buat semasa hidup, bila difikirkan baru perasan =) sepatut nya tkda la membazir waktu T_T

Eza Boom Boom said...

you're a good daughter dear. Eza doakan yang terbaik untuk awak. All the best :)