Pengikut

Monday, June 25, 2012

Boringla asyik cerita pasal kerja..

Assalamualaikum warahmatullah.

Entah lah. Korang mesti rasa boring jugak kan? Aku asyik cerita pasal kerja aku je. Habis tu? Nak buat macam mana? Itu je hidup yang aku alami buat masa ni. Terima je lah.


Bersemangat la konon nak kerja.. Haha..

Tadi kena marah. Tapi, tak la tensen sangat. Rasa bengang sikit je. Tak tau la kenapa. Sebab bukan salah aku kot. Ataupun, dah immune? Haha.

Aku dapat rasakan, aku dah semakin merasa "belonging". Rasa sedikit lega. Cuma, aku masih tak pandai nak terlalu terbuka macam diorang la.

p/s: Jadual bulan Julai dah keluar, tapi, tak tengok lagi. Cuti Raya pun aku tak mohon. Malaslah. Biarlah cuti lambat pun. Hehe.


2 comments:

Chic Na said...

slow2 la tu. nanti sume ok la.

kalau hari raya kena kerja camne? ;)

kaki bola said...

ceriat pasal apepun,kalau ade moral.tak salah.