Pengikut

Friday, August 3, 2012

Kuat Membebel~

Assalamualaikum warahmatullah

"Cp ni kuat membebel lah," kata seorang kawan sekerja.

Err...Aku kuat membebel ke? Ye kot. Tapi, alasan aku untuk membebel adalah, aku takut orang marah bila aku buat kerja lambat. Huhu. Bukan salah aku. Itu je aku nak cakap. Aku saja pura-pura nak membebel, supaya orang tak marah aku tiba-tiba. Tu je.Sekian.

Tadi memang sangat sibuk sampai tak cukup katil. Dah macam hospital kerajaan. 

p/s: Dah suruh abang pecahkan duit raya. Agak sadis raya kali ni. Pertama kali kena beri duit raya, tapi, aku tak raya pun. Sob sob.

3 comments:

Iffah Afeefah said...

tggu duet raye dr cp

kite sme je byk ckp

Chic Na said...

membebel sebab takut kena marah? hihi.. tak dapat imagine. ;)

Cik Nur said...

kalau kita mbebel, bukan ke org akan marah...?