Pengikut

Wednesday, August 15, 2012

Selepas Puas Berleter~

Assalamualaikum warahmatullah.

Sampai je aku kat rumah sewa, aku berleter dekat kawan aku. Dia balik kampung esok. Lama dia cuti. Jeles. Kekeke.

Okay2. Dah. Aku nak bertenang dan menerima seadanya rezeki aku ni. Tak baik pulak aku duk membebel. Ada orang sibuk nak cari kerja lain untuk dapatkan duit lebih.

Tak apalah. Terima je la kali ni. Hee.

Astaghfirullah.

p/s: Bagus jugak kerja keras, tak la ingat sangat raya, kan? Cumanya, tak tau la bila nak makan kuih raya aku ni. Duk kerja je.

Bukan tak balik langsung. Ramai lagi orang tak dapat nak balik raya langsung. Please, bersyukur wahai cik CP~

2 comments:

Iffah Afeefah said...

xpe nnti raya la ngn pesakit2

sbb dorg pon xdpt raye wuwuwuw

.........cP~ said...

Hee..mesti diorang tanya, tak balik raya ke? Kena bersiap sedia. Bukan tak balik langsung pun. Kampung pun dekat je..