Pengikut

Tuesday, March 8, 2011

Memberi itu Bahagia Part II

alhamdulillah..

aku nak kena tulis cepat2 ni. jap lagi nak masuk shif petang. tak suka sangat aku kena masuk pukul 1 nih. tak sempat nak adjust masa. marah pulak. oops. astaghfirullah..

ape nak citer tadi?

oh, ye. hari ni dapat respon dari pengantin... she loves my present. adiah paling sweet katenye.. hehe. aku memang gini la. aku xsuka kasi hadiah yang common orang kasi. aku suka jadi special. romantik gak la aku nih. poyo je.

bila aku buat dengan bersungguh2 adiah tu, aku rasa puas hati. xkira la pada sape. dan aku akan rasa lebih bahagia dan gembira bila adiah tu orang suka dan gunakan.- p/s aku jarang kasi adiah yang sekadar hiasan kecuali dah tergesa2 atau terpaksa.

seronoknya.. adiah tu rahsia. xleh gitau. segan den nanti. hehehe. harap2 diorang berdua dapat jadi lebih erat dengan hadiah tu. alahai.. sweetnyer..

hehe.

aku baru je balik penat2 kutip soal selidik dan rasa tebal muka. tetiba je akak cakap terima kasih dan suka adiah aku, lupa aku tentang kesusahan jawab soal selidik.

memebri itu membahagiakan. ada rami lagi orang yang aku nak hadiahkan sesuatu. aku xpandai ak cakap sayang kat orang sangat, aku harap ape yang aku kasi mampu beritahu kat orang yang aku sayang diorang.

alhamdulillah, sem ni rezeki ada, mungkin aku akan beli adiah banyak sikit before balik kampung. i like

eeeeeeeeeeee.......gedik jap.. hepi weih. serius!!

lalala..

No comments: