Pengikut

Thursday, March 3, 2011

Sedang kepala ku ting tong...

Astaghfirullah..

fuh, sedikit biul kepala aku nih. maklumlah tetiba je sleep cycle berubah. bukan nak merungut, tapi ni la yang aku kena terima bila nak keje jadi misi. malam tadi siap diskusi ngan Lei lagi, kenapalah jadi misi? pandai Lei cakap, takdir.. yup. takdir.

tapi, ada jugak kami cakap, masa dulu mana tau keje misi macam ni. ingat jaga patient je. mana tau kena tulis report dan segala macam dokumentasi entah ke hape. dah la orang makin pandai saman menyaman. kena la wat dokumentasi. tu yang banyak situasi, kalau ada students ramai staff duduk counter melengkapkan dokumen segala macam.

lagi satu, mana nak tau jadi misi kena angkat call, kena deal dengan orang macam2. staff dari wad sana sini, dengan doktor, dengan caregiver lagi. power la sape jadi misi ni. cuma kalau yang mulut tak leh tahan tu, rasa terkilan la. wat keje cam bagus dah, tapi mak aih.. harap2 aku dijauhkan dari sikap camtu. amiin.

ape yang aku ngarot ni? ni lah kot kesan tido jap bangun dari tadi. bising sangat. bunyi segala macam. orang borak2 lah, air lah ketuk2 kebenda ntah. maklumlah, time orang tido aku keje, time orang keje aku tido.

sesape yang dah bertahan lama keje gini, kagum aku. guide me, yoroshiku onegaisimasu!!

ok lah. pe kebenda lagi aku mepek je ni?

oh, esok nak gi umah Kak Oshin (bukan nama sebenar). wedding day. dengan en wonderpet. gagaga. both are kawan baik aku. hope sume jalan lancar la. doa2kan la sama. amiin.

p/s: tak sabo nak kasi hadiah aku. entah ngam ntah x.. uuiiihh...

end~

No comments: