Pengikut

Saturday, April 30, 2011

Haish~

Assalamualaikum

Ye, dah Asar. Aku tau. Grr.. Ni aku malas nak incharge2 ni. Dah cakap cara paling elok dah, ada je yang nak guna skil dan nak orang ikut cakap die saja. Please la. Kerajaan Malaysia yang kamu sokong pun guna demokrasi berparlimen. DEMOKRASI. Undian ramai.

Jangan sampai aku keluar bahasa Inggeris. Kalau aku dah speaking tu aku dah marah la tu.

Sabar je la. Dah tak sabar dah pun- sebab tu keluar gak entry ni. Please, jangan susahkan benda simple. Sudah2 la tu. Nak habis dah. Takkan nak tinggalkan memori tak best je.

Aku mintak maaf kalau aku ni tak pandai handle things, tapi korang gak yang pilih aku- For watever reasons pun. Ok?

Dah2. Gi solat. Biar hilang marah tu.. baik... - Grrr..

p/S:Boleh ke nak delete Entry geram ni? Malu dengan diri sendiri bila termarah. Ahaha ..

4 comments:

myzziema said...

awat ni? hehe. chill je ;)

.........cP~ said...

hehe..biasalah..

masalah bila jadi orang yang menguruskan sesuatu. kena dengar cakap banyak pihak.

nak2 pulak sesetengah pihak tu menyuarakan pendapat dengan cara yang buat kita rasa lemas. rasa dah cakap cara elok dah.

sabo je la..

myzziema said...

bila dah jadi ketua ni memang banyak kan probs yang kita kena settle kan. nak nak lagi masing2 buat kepala sndri. mengharukan. sabo je lah ;)

.........cP~ said...

hehe.. sebab saya jenis tak pandai control orang.. tak cukup keyakinan diri.. belajar dari pengalaman je la..