Pengikut

Saturday, May 14, 2011

Joyous Momento !!

Assalamualaikum

Haha. Dah lama menghilang. Written exam dah abis. Tinggal OSCE dengan present researh. (+ edit gambar class, buat buku program untuk reserach presentation T_T oh.. banyaknya keje).

Akhirnya blogger.com dah kembali pulih. hehe. Boleh la sambung mengarut.

Nak tau tak? Semalam kan.. Aku gi main Ice Skating buat pertama kali (yang pertama je aku ni). Haha. Diorang selalu kata aku ni tak stabil. Jalan, berdiri, duduk pun boleh jatuh. Tapi semalam aku catat rekod tak jatuh langsung. Muahaha. Ada la nak jatuh, taoi akhirnya aku jatuh dengan cantik.

Nanti aku lukis posisi aku duduk jatuh macam mana,. Wah. Aku pun kagum. (Ok, aku control sebab tak nak jatuh gedebuk sebab malu.) So what? Haha.

Tak pe lah. Nak merasa jugak main2. Walaupun jauh dan mahal. keluar dengan member sekali2 sekala best jugak kan? Lepas ni dah balik kampung, entah bila nak main2 camni. Huhu.

Ok, lah. Buat masa ni tak merasa nak bercerita banyak. Bukan study, bukan buat kerja tapi tengok cerita Invicible Youth. Enjoy~

No comments: