Pengikut

Wednesday, July 20, 2011

Hanya kamu~

Ye, cuma dia seorang je. Buat masa ni memang tak ada yang lain. Dialah si comel aku, satu-satunya anak buah aku. hari ni, dia datang ambik aku kat kedai. Tadi dalam jam 9.45pm kot, aku dah mula tutup kedai.

Aku mesej mak ada orang ambik ke tidak. Tiba-tiba tengah aku angkat rak aku nampak kereta hijau NN tu. Lepas tu, adik aku keluar, mak aku keluar pegang Is! Terus aku menjerit, " Is!" tanpa segan silu. Seronoknya aku. Yela, sebulan dah jaga dia. Walaupun aku bosan duduk rumah sebab jaga dia aku tak rasa bosan sangat. Aku rasa jaga kedai lagi bosan. tak boleh ajak main, tak boleh cium bau baby, tak boleh buat dia ketawa dan tak boleh buat dia sayang aku.

Dah siap kemas tu, aku terus dukung dia. Tengok muka aku je terus berbunyi mulut budak tu. Memang ceriwis -javanese-@ becok. Semua dia tunjuk , " uhh..uhh..uhh..." Seolah-olah berkata, " wah... Masuk kereta dia peluk aku. Aku pun terus tepuk-tepuk nyanyi lagu 25 Rasul dengan Puji-pujian oleh Raihan, dia tidur! Sah, mesti dia rindu aku ni. Dapat bau peluh busuk pun boleh lena- ke pengsan? Ni buat aku rasa nak duduk lepak-lepak, guling-guling je kat rumah dengan Is ni. tapi duit tak dak.....

2 comments:

senyumSOYA said...

hehe..saya pun baru ada sorg anaksdara..plus.. keje jaga kdai bah..tp x bergaji...huhuhu..

tp best bla main ngn baby ni!! hiang stress..^^!

Adzriel @ Liza AB said...

memang seronok pun guling2 dgn baby.