Pengikut

Tuesday, December 13, 2011

Turun KL?

Assalamualaikum.

Setelah berbulan-bulan duduk kat kampung dan berpisah dengan teman-teman sekuliah, hari ni diorang jemput aku ke KL. Oh, yang satu ajak hari Khamis, yang satu ajak hari Jumaat. Masalah terbesar bukan aku tak nak, bukan aku takut, tapi uhuhu..sumber kewangan dah terputus maka.. Faham-faham aje lah.

Aku pun teringin jugak nak keluar jumpa kawan-kawan ni. Aku pun sangat-sangat kebosanan setelah kian lama duduk rumah. Terbiasa jauh dan ada aktiviti. Tapi, aku masih tak tau lagi nak gi ke tidak. Susah nak buat keputusan. Aku sayang duit aku, sayang nak guna untuk suka-suka. Takut nanti nak guna tak ada duit, aku menyesal pulak.


p/s: Nak telefon Kak Naz pun tak sempat lagi. Nak tau jugak cerita baby baru dia. :)

1 comment:

Iffah Afeefah said...

dtg kl gtawla

ley jalan2 sme