Pengikut

Friday, January 13, 2012

Aku orang seni~

Assalamulaikum warahmatullah.

Salam pagi Jumaat. Semoga kita semua sentiasa berada di bawah lembayung rahmat.

Pagi ni aku nak senaraikan beberapa perkara yang buat aku rasa aku orang seni, bukan orang sains.

1. Aku suka melukis - orang, fesyen baju

2. Aku sebenarnya suka menulis - cerpen dan sajak (tapi jadi koleksi peribadi).

3. Aku asalnya pengguna tangan kiri.

4.Aku tak suka baca buku yang panjang lebar ayat, aku suka gambar.

5.Aku suka musik - lebih-lebih lagi lagu bernada slow..yang orang tarik panjang-panjang bila nyanyi, aku jugak suka main alat musik walaupun tak reti main.

6. Aku pentingkan angle dalam ambik gambar, bukan kecantikan kualiti gambar.

Pandai tak aku bagi reasoning? Aku memang kalau bab mereka-reka dan merepek nombor satu. Sebab tu kalau tak baca buku untuk exam pun aku boleh merepek. Nampak cam penuh je paper.

p/s: dah beritahu mak nak turun KL, tapi, tak tau lagi nak pergi macam mana.

5 comments:

Anis Adila Aris said...

sama la ngan sy, kalau exam.. memang sedap la menggoreng..

Iffah Afeefah said...

mmg org seni

sy bukan mne2 aci x

cerpen? nk bce

.........cP~ said...

haha. Seni la sangat. merepek aje ni.

Nong Andy said...

cerpen tu sila la publish.. nak baca juga :)

aimie amalina said...

saya sgt ketagih melihat org kidal buat keje
hahahahaha :))