Pengikut

Thursday, January 12, 2012

Panggilan Jihad~

Assalamualaikum warahmatullah.

Malam ini, aku bersembang panjang dengan kawan-kawan aku. Dari perihal rumah tangga, sampailah ke hal kerja. Kawan-kawan aku ajak ke rumah dan mencari kerja kat klinik-klinik sekitar kawasan rumah diorang. Mesti diorang kesian kat aku sebab tak kerja lagi.

Aku terharu nih.

Diorang offer tempat tinggal, dan sorang lagi cakap, insyaAllah tak lapar. Wuhuhu. Nak nangis terharu jap. Sob sob.

Terima kasih kawan-kawan aku. Korang memang best.

p/s: kata sabar, tapi merungut. Lepas ni, jangan merungut lagi. Usaha dengan lebih kuat!

3 comments:

Anis Adila Aris said...

best kalau ada kawan yang sudi ada bila susah dan senang :)

Iffah Afeefah said...

Alahai sgt teharuuuuu

bgs kwn gni

pha is said...

respek dengan kawan yg macam ni... skrg kawan menangis ssh nk cari...