Pengikut

Thursday, January 12, 2012

Adik aku menggeletar!

Assalamualaikum warahmatullah.

Tak tenang hati aku tengok adik aku ni. dari tadi dia macam cacing kepanasan, menggelupur sana sini, menggeletar tak keruan dan berpeluh sejuk. Kenapa pulak dia ni? Simtom apa yang dia alami?

Rupanya, dia dah menggeletar bagai nak rak sebab tunggu keputusan MUET dia. Cuba punya cuba, alhamdulillah terpapar pun keputusan dia.

Dia dah terkinja-kinja pulak. Tak habis-habis nak sebar kat orang. Dia dapat 3.

p/s: korang pulak?

2 comments:

Iffah Afeefah said...

Dpt 2 je

erm mls nk retake

pha is said...

band 3 dah kira ok la tu...