Pengikut

Thursday, January 12, 2012

Doodle aku?

Assalamualaikum dan selamat pagi.

Hari ini aku memulakan sesuatu perubahan yang boleh aku panggil sebagai anjakan paradigma. Selama ni, aku cuma tengok orang buat, dan aku suka. Aku teringin nak buat tapi, aku selalu beri alasan pada diri bahawa aku tak pandai buat dan aku tak ada masa.

Tapi, hari ni aku rajinkan diri menconteng guna paint dan hasilkan doodle aku yang hodoh ni. Aku akan cuba improve lagi. Saksikanlah. Haha.

Doodle perkenalan.
p/s: aku tau ia sangat hodoh, tapi aku percaya aku ada bakat. Konon.

3 comments:

Alieff said...

cukup rasa dah tu. hehe. boleh improve lagi. :)

.........cP~ said...

Wat malu je org hebak tgk hasil doodle yang hodoh ni..huhu

Iffah Afeefah said...

Tgh nk tgk ni

untungla reti lukih