Pengikut

Thursday, January 12, 2012

Dah jadi mak dah kau!

Assalamualaikum warahmatullah.

Aku ada seorang kawan yang sama gaya dengan aku. Style pemilihan pakaian kitorang agak serupa dan dengan dia je aku cakap aku kau masa kat U selain seorang lagi kawan. Sebab aku rasa tak sesuai cakap saya awak dengan dia.

Hari ini, baru aku dapat tau dia dah selamat melahirkan seorang puteri yang comel. Muka sah ikut mak dia, cam Cina. Dah jadi mak dah kau.

Aku ingat lagi dia selalu cakap tak nak kahwin awal. Tapi, dah jodoh tak ke mana. Dia orang pertama mendirikan rumah tangga dan jugak menimang cahaya mata. Tabik la kat kau.

Tapi, kau jauh sangat kat Kedah. Aku kirimkan tahniah dari jauh je la ye? Ada rezeki, aku akan melawat semua korang-korang ye?

p/s: Seronok!

2 comments:

Iffah Afeefah said...

Bestnye


rezeki jodoh mne kite nk jgke

pha is said...

tuan blog bila lagi.. heheh