Pengikut

Wednesday, January 11, 2012

Kekasih Awal dan Akhir~

Assalamualaikum.

Malam ni movie tak best kat TV. Cerita perang dengan cerita Hindustan. Adik aku tengok pulak cerita Kekasih Awal dan Akhir kat TV9. Cerita macam tu banyak jugak aku baca dan tengok. Ada ke kisah macam tu ye?

Apa sebenarnya yang orang cari dalam hubungan? Lebih-lebih lagi dalam rumah tangga. Bila masa seseorang tu boleh jadi pentingkan diri sendiri dan terlalu mengharapkan cinta dan sayang untuk diri sendiri, dan bila masa pulak seseorang tu akan sanggup berkorban demi orang lain, walaupun mengorbankan cintanya sendiri?

p/s: teringat kat mereka.

3 comments:

Mohamadazhan.com said...

susah nak cakap ttg ni...hu

.........cP~ said...

memang tak boleh nak cakap. Nak fikir pun tak mampu..

Iffah Afeefah said...

Kdg kite pon xley jgke ati mnusia kn