Pengikut

Saturday, January 7, 2012

Berpagi-pagi mencari kerja~

Assalamualaikum.

Salam pagi. Mulai hari ni, seperti biasa aku kembali dengan tabiat aku mencari kerja pagi-pagi selepas Subuh. Bukan apa, masa ni line laju sikit dan anak buah aku masih lena. Kejap lagi dah sibuk nak buat kerja rumah dan kalau anak buah aku bangun jap lagi, alamat kena serang lah.

Aku terfikir nak cari kerja sementara kat tempat lain, tapi aku rasa macam dah terlambat la pulak. Ada ke orang nak ambik pekerja sementara sekarang ni ek? Kalau boleh yang dekat, atau ada disediakan tempat tinggal. Menyesal tak berguna, tapi, kenapalah aku tak awal-awal cari kerja kat luar? Aku tau apa sebabnya, tapi, biarlah.

p/s: terus memohon.

1 comment:

Iffah Afeefah said...

carila

kompem ade je kat mne2 rezki tu