Pengikut

Friday, January 6, 2012

Jemputan~

Assalamualaikum.

Hari ni aku bukak FB setelah beberapa lama. Aku dapat jemputan daripada kawan aku sejak sekolah rendah.

Dia la kawan sekali aku melangkau kelas. Masa aku tak dapat sesuaikan diri nasib baik lah dia ada duduk kat sebelah. Bila aku tak dapat jawab soalan kerja rumah Bahasa Arab, dia la tempat aku meniru.

Dari dulu aku memang kagum dengan dia. Pada aku dia genius. :) Tahniah..

Eh, jemputan walimatul urus lah. :)

p/s: sepupu nak bawak satu keluarga pergi. Kawan sejak darjah satu jugak.

1 comment:

Iffah Afeefah said...

walimatul urus mmg best pegi hehe