Pengikut

Thursday, February 16, 2012

Akibat sekeping gambar~

Assalamualaikum warahmatullah..

Lihat gambar ini dan lihat reaksi yang diberi oleh dua orang sahabat ini - pasangan suami isteri ye.







Ni lah reaksinya.



sambungan..



lepas aku paste ni, si perempuan (gambar baby topi pink sambung lagi): haha..pakai baju butang-butang..

Jangan risau ye. Diorang memang macam tu..Gaduh2 sayang je. Aku lak tak tahan gelak. Merepek aje.

p/s: A picture make thousand stories. Laptop sedang jam. Lembap yang amat.

5 comments:

eeiyss said...

hehe... 1 gambar membawa seribu cerita...

:: Cik Nur :: said...

adeh...gelak gak baca..mc nak gaduh2 betul2 tu..tp kira okeyh la, diorg teliti gak tgk doogle tu, cmpai cop kasut pun dia perasan kan..hehehe..

kritikan itu adalah semangat buat kita. :)

Nyue said...

he3...sweet story nie :)

dyabunga said...

dya pun tergelak bace.. memang sekeping gmbar mmbawa seribu cerita..haha

Abu Huzaifah said...

disebalik kartun terkandung seribu makna... kehkeh