Pengikut

Wednesday, February 22, 2012

Interview at Pantai Hospital~

Assalamualaikum warahmatullah.

Alhamdulillah. Hari ni aku menerima panggilan interview dari sebuah cawangan Hospital Pantai.

Date and time:
23/02/2012
11.15am


Kalut aku tadi. Tengok jam dah petang sangat. Sempat ke nak pergi?

Aku mesej kawan aku, nak tumpang tempat tinggal. Aku mesej sepupu aku mintak hantar ke KTM. Aku telefon mak aku yang tengah "ngelayat" @ melawat orang meninggal dunia dan aku juga mesej abang aku.

Akhirnya, semua setuju. Tapi, alhamdulillah, abang aku balik rumah malam ni. Ada hal kereta katanya. Aku akan ikut dia, tumpang rumah dia. Rumah dia pun dah tinggal dia sorang je sekarang.

Esok pagi-pagi, abang aku akan ke Shah Alam. Maksudnya, pagi-pagi aku kena keluar rumah dan ke tempat kejadian. Sampai ke petang la aku berkeliaran. Kawan aku ajak ke tempat dia. IsnyaAllah. tengoklah macam mana.

Aku sangat berdebar. Aku sangat harapkan doa semua orang. Doakan supaya interview berjalan lancar, interviewer suka aku dan aku dapat jawatan tu. Staff nurse Pantai Hospital cawangan tersebut.

p/s: Tolong juga klik iklan-iklan sekalian, ye. Terima kasih.

9 comments:

kim heeruul said...

semoga berjaya . =)

Hans said...

semoga berjaya

YaYaNsMuM said...

Insyaallah.Gud luck yer.

..cik hana.. said...

gud luck taw...wish u all da best...cp mesti boleh nya :)

Deru Ombak said...

Gud luck cP... :)

Chic Na said...

Wish u good luck cP.. ;)

Koding said...

Koding Berkata:
Moga berjaya...

Teenager Housemaid said...

goodluck! :D

Lady Windsor said...

Harap berjaya dalam interview itu...kalau berhasil jangan lupa buat entry ya..:)