Pengikut

Tuesday, February 21, 2012

Pantang anak buah aku~

Assalamualaikum warahmatullah.

Duduk kat rumah ni, memang hidup aku hampir setiap masa dan ketika dengan anak buah aku. Walaupun kadang-kadang bosan, tapi, keletah dia memang mencuit hati. Dia ada satu pantang.

Pantang dengar muzik!

Tak kira lah dia tengah buat apa, kalau dengar muzik mesti dia nak joget. Kalau tak menggoyang-goyang pinggul, dia hangguk-hangguk kepala. Tak pun tangannya mencucuk-cucuk langit.

Antara iklan yang dia suka, iklan Boboi Boy. Mesti dia akan muncungkan mulut dan nyanyi.. "Bo  bo bo.."

Lagu Satu Malaysia pun, dia sangat suka. Tapi, dia cuma pandai nyanyi kat hujung lagu je la.

Kita satu bangsa kita satu negaRA.
Kita satu matlamat...OHHH...
Kita satu bangsa satu negaRA
Kita satu MalaysiA

Memang comel!



Satu lagi iklan yang dia suka...

Kau adalah 
Baby baby baby beee...
Dengan Huggies ku
Kering selesa
Ruam pun tiada
Tidur pula...
Sentiasa lena...

Kau adalah baby baby baby bee....

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang huggies? Sila klik...HuGGies!

Kisah ni kisah benar ye. Bukan promo iklan semata-mata. Untuk yang klik, terima kasih.

p/s: Nak merajinkan diri dan berusaha lebih gigih mendoodle. Rasanya, bakat doodle lebih baik daripada menulis. Perasan. Klik la iklan lain-lain ye? Terima kasih.

2 comments:

mizzkechique said...

hahaha..ank buah akak pun sm.. nyanyi tang ujung je..

eeiyss said...

alloloo.. tomeinyer.. hehe