Pengikut

Friday, March 23, 2012

Boleh tangguh2 ek?

Assalamalaikum warahmatullah.

Alhamdulullah. Medical checkup settled.

Tapi, uniform sementara tak ada. Tarikh masuk krja terpaksa ditunda. HR akan arrange masa untuk ukur uniform nanti.

Sabar je lah.

Sehari je dah habis banyak duit. Bayar med checkup(claim kemudian), beli tudung hitam, 2. Tambang train dan teksi. Uhuk.

Sabar je lah.

Rumah kawan yang uruskan. Masih belum dapat nombor contact. Diorang nak tengok rumah esok, nak ikut macam tak boleh pulak. Aku suka kalau aku uruskan dan jumpa orang tu sendiri. Tapi, diorang suruh tunggu dulu.

Sabar je lah.

5 comments:

Iffah Afeefah said...

tuka rumah?

keje bru?
eh lame xdgr bite

Emma said...

semoga dipermudahkan segalanya

Eza Boom Boom said...

Alhamdulillah, dah rezeki cp. hee, memang kuar banyak duit mula2 ni.. tak pe tak pe. tahniah cp :)

sea_lavender said...

sabar3x hehe =D
wah tukar keje lg ke?
apa khbar?lama tk dgr cite

Yana Libra said...

dapat keje mana??

update blog guna laptop sape?