Pengikut

Tuesday, March 6, 2012

Keputusan STPM 2011- 07 Mac 2012 ~

Assalamualaikum warahmatullah

Nampaknya, malam ni ada orang berdebar-debar dan tak senang duduk. Aku pun berdebar sebab adik perempuan aku salah seorang daripada orang yang menduduki STPM tahun lepas.

Dia balik hujung minggu ni, insyaAllah. Aku harap, kalau dia menangis pun, dia menangis gembira. Mana ada kakak yang nak adik dia gagal, kan?


Oh, Is hari ni, selera makin okay. Tapi, dia masih muntah dan cirit-birit. Walaupun kurang, punggung dia dah merah. Kesian je, bila basuh pedih. Tadi, baru balik urut. Dengan atok aku je. Lasak sangat, katanya. Nak buat macam mana, memang budak tengah aktif.

p/s: Nak blogwalking melalui FB pulak.

7 comments:

mujahidah1413h said...

yeah.. saya pon sedang berdebar2.. doakan saya juga (= .. krim salam kat adik yang sama2 tengah berdebar,,ngee~

Cik Nur said...

InsyaALLAH...semuanya bagus2...:)

Clara Rella said...

Wish adik akq dapat terbaik.. ^^

Clara lak berdebar2 sbb thn nie SPM.. >,<

Wish me the best eh... =D

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

esok ek? adik zuan amek stpm

Eza Boom Boom said...

semoga adek cp dapat result yang setimpal ngan usaha dia.. All the best!!

fara uya said...

bagusna...akak dia plk berdebar2...hehe

Amir said...

semoga berjaya adik..
dan juga Is, moga cepat sembuh :)