Pengikut

Tuesday, March 6, 2012

Semua dah lena~

Assalamualaikum warahmatullah.

Budak-budak, dua2 tidur.

Anak buah aku masih tak berselera. Kalau selalu, mana dia nak tidur seawal ni. Tadi, lepas mandi terus dia tidur. Risau aku. Aku takut dehydration. Bahaya kat budak-budak.

Sambil blogwalking, sambil tunggu mesin basuh. Mak keluar urut orang sekejap. Nak tinggal kejap budak berdua ni, takut anak buah aku terbangun. Dia kalau bangun tengok tak ada orang, mau nangis. Dah la tengah manja sebab tak sihat.

Harap-harap selera dia makin baik. Teringin nak buat bubur kat dia untuk bantu digestion, entah dia nak entah tidak. Dia tak suka benda lembik-lembik.

Mak cakap, dia demam nak masuk 2 tahun ni. Demam nak membesar.

Vector potret adik aku. Dia nak letak kat FB, katanya.



p/s: Di mana aku diperlukan? Aku tak pasti. Aku cuba memberi sumbangan semampu aku.

9 comments:

Deru Ombak said...

Salam cP~~

Harap ceria selalu...
BĂȘtis anty dah surut bengkak, tak jadi nak pegi urut.. :)

Choki said...

Singgah sini jap.Ntah nape plak nk tinggal jejak kat chat box tu x leh :-( Anyway,awesome la the doodles..Big fan! XD

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

cantikla 'vector' tu... hmmm, salu orang cakap camtu la... kanak2 yang nak dapat kebolehan sumthing tu ada la sakitnyer... baru nak membesar (^____^)

Affan Ruslan said...

Risau jaga budak2 yg kurang sihat, sbb mereka ni lebih sensitif dan banyak ragam :)

wani ★ wina said...

nak masuk 2 tahun pn ad demam jugak ye.. heheh ^_____^

Cik Nur said...

budak2 kalau demam, org tua selalu ckap demam nak pandai.. cthnya demam nak bjalan..nak bcakap..mcm2 lagi la..

YOUsoF said...

Hakikatnya demam tu ujian kecil untuk kita semua.. InsyaAllah sembuh nanti jadi lebih cergas..


Waah vektor tu... ;D

Azee Hana said...

hope cepat sembuh...
mugkin die nak manje2 tuh..=)..
kene bagi more attention..hii

.........cP~ said...

Terima kasih sebab doakan Is. Saya pun harap dia cepat sembuh.