Pengikut

Monday, March 19, 2012

Maklum balas [ Tak larat dah.. @_@]

Assalamualaikum warahmatullah.

Terharu pulak masih ada yag sudi berkunjung walaupun lama dah tak blogwalk. Lama la sangat.

Qada' tidur. zzzZZZZ

Tak payah percaya kalau aku cakap tak nak tidur. Nak sambung la jap lagi ni. Haha. Siap dah kerja. Tapi, memang amatur punya hasil lah. Harap makcik aku terima je. Segan kot sebab dah dapat duit.

Petang ni, dia datang la ambik laptop ni. Kalau dia nak edit-edit boleh aku buat nanti je lah. Tanya pendapat dia dulu.

Makcik cakap, ada kawan dia buat kerja ambik upah buat assignment semua ni, dapat gaji ribu-ribu jugak. Tapi, aku rasa tak seronok sebenarnya. Macam tak jujur je. Ni pun sebab makcik aku yang mintak. Nak tau jugak apa hukumnya. Huhu. Was-was la pulak. Errr...

@Yana Libra- Kalau setakat cikgu ganti, boleh la. Nak jadi guru sandaran, macam tak minat. Memang tak minat langsung lah senang kata kalau jadi cikgu ni.

9 comments:

Cik Nur said...

cum=ba dulu selidik apa hukumnya...pastu baru boleh pertimbangkan kalau ade tawaran..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

hmmm~

pha is said...

hmm.. kalau nk jadi cikgu, mmg kena minat.. kalau tak, susah.. hehehe

Yana Libra said...

hehe..kalau dah tak minat tu, tak leh nak kata ape la.. :p

kalau nak seronok bekerja, buatlah kerja yang awak minat~ :)

Cik Jannah said...

hehehehe, rehat banyak dear! bila badan sihat. baru leh wat keje. :)

L said...

huu.. L pun bakal cegu gak. setakat ni xpenah upah org buat esaimen.. huuu

jom tambah ilmu sikit..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/turunnya-nabi-isa.html

Eza Boom Boom said...

selidik dulu betul-betul.. hihi..

Deru Ombak said...

Salam cP~~
Lama sungguh anty bw.. Lebih seminggu kot..
Rindu kat cP ~~

X suka jadi Cikgu eh... :)

GadisKasutConverse said...

Terima kaseh kunjung datang blog saya.=)