Pengikut

Monday, March 12, 2012

Oh, macam tu rupanya nak jadi hantu...~

Assalamualaikum warahmatullah..

Sedang aku seronok melayan blog tiba-tiba,

"Oh, macam tu rupanya nak jadi hantu..
Ingat..ingat.. Amsyar ingat..

Macam tu rupanya..Oh..
Tapi, macam mana Amsyar nak jadi hantu?
Amsyar mana ada alat macam tu.."

Wahaha. Anak sepupu aku (abang kepada budak yang mak aku jaga) umur 7 tahun cakap macam ni.

Nak tau dia tengok cerita apa? Cerita Danny Phantom. Boleh pulak dia fikir nak jadi hantu macam Danny Phantom?? Aku nak gelakkan tapi, budak2 lain tengah tidur, Kang pecah gelak aku, terbangun semua.

Patutla, masa kecik budak2 sibuk nak jadi superhero. Terpengaruh rupanya. Aku pun sama je suka nak jadi Ultraman nak jadi Power Rangers, dan paling takleh blah nak jadi Sailormoon. Wahaha...

3 comments:

Cik Nur said...

hehehehe...itu yg diorg nak jadi..pgaruh tv sungguh..!

tapi kita dulu pun mcm tu juga..nak ada doremon lah..nak jadi baja hitamlah..nak jadi pawer rangers pink la..

skarang ni katun cm danny planton lak..budak2 tgk..nak jadi danny planton la..hihih

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Kanak2 memang mudah terpengaruh..
Paling logik upin ipin, ada juga pengaruh baik..

Fahmi Mahat said...

adehhh.. innocent sungguh amsyar tu.

:D

Anyhow, good observations! :)