Pengikut

Friday, March 16, 2012

Saya tak kenal muka saya. Anda?

Assalamualaikum warahmatullah.

Bila aku tengok gambar, aku tak boleh bayangkan muka tu adalah aku. Bila aku tengok cermin aku tau itu muka aku, tapi tak boleh nak ingat muka aku.

Tengok gambar, macam berubah-ubah je muka. Bila aku lukis vector muka aku, tak nampak macam aku langsung!

Kenapa ek? Sebab kita tak pernah tengok muka sendiri ek?

Haha. Aku geram tau sebab aku tak tau muka aku sendiri.

Cuba fikir balik, kamu semua tau ke muka sendiri. Boleh bayang tak?

12 comments:

Bidadari Besi said...

sama lah. sampai sekarang, syaa tak hafal lagi muka sendiri. ahaaha.

liyana izzati said...

Hahaha. Saya setiap kali ambik gambar rasa muka macam berubah-ubah. padahal orang nampak sama jer. Hahahhaa.

mirmashi said...

teringin nak tengok muka sendiri bukan dalam cermin atau gambar tapi live . hehe . siyes ! tapi mesti pelik kan ? x logik dek akal lau tibe2 kite boleh tengok XD

CikFi said...

hehe 24jam kena hadap depan cermin kalo cm tuh..

Teenager Housemaid said...

kak cp!! kita serupa..rasa macam muka berubah je trutama dalam gambar..
and saya ni susah nak kenal muka orang, jadi saya akan pelik kalau orang boleh kenal muka saya..hahahaa

Azee Hana said...

haha..betul2...rasenye kalau tengok dalam cermin tu,,muke lain sikit kot..huhu

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpernh try plak..hihi..

Yana Libra said...

samalah kott..mgkin sbb xeh terima muka kite tak sama cam yg kita bayangkan..hehe..:p

JR said...

Dlm mimpi kita pasti kenal muka sendiri. Tak pernah pula kita bermimpi tentang kita tapi kita tak kenal itulah wajah kita. Betul tak??

محمد شهريل القنيطري said...

hari pandang cermin lain..pandang besok lain plak..berubah-rubah lah..hihi

Edy Zaidi said...

lain kali, letak cermin bawah bantal..nak tido pegang cermin tu sambil belek2 muka sendiri sampai tertido...hehe

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

betulkan... wajah orang lain kita ayik tengok... wajah kita, bila tengok cermin sekali sekali je... hohoho
p/s: gambaqpun is suka snap gambaq orang... haha