Pengikut

Thursday, June 7, 2012

Thank for all the feedback!

Assalamualaikum warahmatullah

Terima kasih semua yang drop comments. Maaflah, tak sempat lagi nak berkunjung ke blog semua orang. Haritu pun curi-curi masa sebab shif petang. Semalam kerja double. Hari ni shif pagi. So, malam memang takdelah nak online. Tidur je.

Memang banyak benda nak cerita.

Cerita hari ni, balik kerja tadi beli slurpee kat 8F* (bukan nama kedai sebenar- hee) manis sangat-sangat yang amat. Tapi, dek haus punya pasal, telan jugak. Lepas tu, makan nasi sampai kenyang - lapar sebab tak sempat makan kat tempat kerja- tetiba dah kenyang rasa pening.

Tu terus tidur sampai pukul berapa entah tadi. Mujur bangun solat Asar. Huhu. Dahsyat penangan air manis. Macam minum air gula.

p/s: Risau kot kat adik. Dah berapa lama duk luar masih tak reti nak jaga diri. Haish..

4 comments:

Iffah Afeefah said...

air tu mmg manis n sjk

pha is said...

slurpee... tiap kali minum, mesti "sakit" kepala sbb sjuk sampai otak.. hehehe

Yumida said...

klo minum air manis blh buat kita manis, mmg hari2 nak..tp mengundang penyakit lg ade kannn..kengkdg org kedai terlebih taruk air gula..jd...nk komen cmne ar..."so sweeeet!"
follower ke 396

Chic Na said...

lain kali minum je 100plus. boleh rehydrate. dah nama keja, tak suka pun kena buat kan. tanggungjawab. :)